Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg under mars 2012

=)

Av maminoo - 8 mars 2012 20:31

Ett bra uppehåll härifrån har de blivit. Har verkligen inte haft tid för något utöver de vardagliga aktiviteterna. Vi mår bra o de viktigaste barnen mår bra. De spännande som väntade som jag skrev om tidigare var ett par visningar vi skulle på.

Ett utav husen blev vi helt kära i och bestämmde oss för att de skulle vi ha. visnings dagen kom o vi åkte helt förväntans fulla o glada. Huset hade ju varit helt perfekt på bilderna & visst stämde de i verkligheten också. MEN de visar sig istället att strax utanför huset ligger det en nerförsbacke, inte en liten sådan utan en sån som man kan bryta nacken på. Visst hade jag o E klarat oss bra där. Men barnen hade blivit begränsade då de tex inte hade kunnat cykla eller spela boll ute. Jag kan inte riktigt förklara, men när man körde upp med bilen så var man tvungen att köra i 1:ans växel annat gick inte och så var det ca 100m så ni kan förstå hur brant backen var.


  The perfect house.

På bilderna ser man inte den hemska backen, förstår varför man valde o inte ta med det. Dock har huset gått upp med 500.000kr sen utgångspriset. Vi hade nog inte varit med o budat så mycket ändå.

Vi har tittat på annat. främst radhus men inget har varit intressant. 

Hoppas de dyker upp något som vi gillar snart.

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards