Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av maminoo - 22 februari 2012 15:57

städmani har jag haft hela dagen, imorgon kommer mäklaren på värdering utav lägenheten. Vill göra klart allt så när vi hittar vårt radhus/hus så kan lägenheten gå ut på försäljning direkt. Vi har ännu inte hittat något som vi gillar eller snarare så har det inte kommit ut något i de området vi helst vill ha. Vi har bestämmt ett område vi gärna vill bo i. Inte långt från stan men ändå såpass utanför att man kan släppa barnen fria utan att oroa sig för alltför mycket trafik. Finns både simhall, idrottshall & tennishall plus en hel del olika sportaktiviter. Flera skolor o dagis i närheten. Vi gillar de starkt sen får vi se om det dyker upp något just där som passar oss.

Men det är inte bråttom att hitta något nytt omgående vi får faktsikt plats i vår 3:a ett bra tag framöver. Det är bara de att när man bestämmt sig för något nytt så vill man ha det NU. Sådan är jag iallafall.


Nu blir de tillagning utav tacos, så så gott

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards