Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av maminoo - 15 februari 2012 13:45

Nu börjar det ljusna... känns så mycket lättare. Lilleman äter allt bättre o är nästintill återställd bara den rejäla förkylningen som ska släppa. Storebror mår så bra så är, han är bara ofantligt hyperaktiv. Kan bero på att han låg utslagen på sjukhus. Det blev en rejäl maginfluensa för barnen. Båda två blev inskrivna på sjukhus där vi spenderade 4dagar totalt. Båda pojkarna fick dropp då de förlorade en massa vätska. Gick inte att stoppa spyandet. Men efter att de fick rejällt med dropp började det att vända. Dino blev frisk snabbt, men Elvis hade de o har de fortfarande lite tuffare. Han är bla rejält förkyld också. Vilket vi är hela familjen.


Det var ofantligt jobbigt o se båda sina barn så utslagna o helt uttorkade, det gjorde så ont i mig. Dom såg verkligen JÄTTE sjuka ut. Jag fällde en massa tårar under fredagen (den tuffaste dagen). Just då kändes det som om de aldrig skulle bli bra med dom två. Jag hade kunnat göra vad som helst för att de skulle få slippa gå igenom det de fick gå igenom.    


Nu håller jag alla tummar o tår att de blir bra med Elvis också. Han behöver det.. han är alldeles för lite för att må så dåligt.

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards