Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av maminoo - 5 februari 2012 19:23

Nya favorit leken här hemma. Dino vill vara häst o då får Elvis rida på hans rygg. Det är skit kul, Dino till o med gnäggar när han kryper runt på alla fyra. Lillebror fattar ingenting men skrattar till då o då.


,  

Av maminoo - 5 februari 2012 12:51

Ett utav mina absolut favorit program är Teen mom som visas på MTV. Maci, Farah, Amber & Catelynn var först ut o är inne på sin 3:e säsong nu. Har redan sett alla avsnittet vilket är tråkigt nu efterhand när man inte har något o se på. Jag börjde titta på teen mom när jag var gravid med Dino, var så spännande o följa andra under deras graviditet o förlossning osv, sen fastnade jag för detta.


Men tur nog så fnns det ett till gäng teen moms, de kom som nummer två & är inne på sin 2:a säsong. Tror det finns ännu ett gäng tjejer men tycker inte alls det har varit lika som de två första omgångarna därför har jag inte heller tittat. Tråkigt är att mtv nordic ligger som mycket efter att man får kika in på amerikanska mtv som gör allt för att stoppa en om man vill titta i förväg. Men lyckas gör man alltid ändå.


Sen vad jag tycker om flertalet utav dessa tjejer är en annan femma. En o en annan utav dom har "problem" o borde definitvt inte har sina barn omkring sig. Men de allra flesta tjejerna är riktigt bra mammor & bara för att man är ung när man får barn  så innebär det inte automatiskt att man är en dålig mamma. Tycker synd om de tjejer som alltid måste försvara sig i princip. Tråkigt med alla moraltanter. Själv tycker jag att 25 var en lagom ålder för mig att skaffa barn, då utbildning, jobb, bostad o en hel del resande var avklarat o självklart att vi båda ville ha barn.


    

dan

Av maminoo - 5 februari 2012 10:03

Kl är knappa 10 på morgonen o vi har varit vakna sen 2h timmar tillbaka. Det har hunnits att äta frukost städa o plocka undan. Så nu ser det riktigt toppenbra ut här hemma. Lillebror sover förmiddagsnap, storebror är med sin pappa o handlar lite inför kommande veckan & jag har egen tid framför datorn en stund innan dagen drar igång. Det är så kallt ute idag att vi bara kommer att vara inne resten utav dagen. Vi ska bla göra våfflor o hemmagjord pizza. Mys pys


Igår gjorde vi ett litet besök på ett varuhus o fick shoppat lite. Pappan i huset fick lite tröjor o linnen, storebror fick nya gummistövlar o jag handlade träningskläder, bla dessa träningsskor. Det blev ett par easytones, jag vet att det inte finns några belägg för att dom faktsikt fyller sin sk funktion, men dom är snygga o jag kunde inte tänka mig andra.

Fick även med mig ett snyggt träningslinne så nu känner jag mig extra peppad med att träna. 

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards