Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 27 januari 2012

:(

Av maminoo - 27 januari 2012 22:16

Ikväll är jag ledsen :((

Av maminoo - 27 januari 2012 15:06

yeeey, idag är jag lite extra glad. Min lille Elvis har gått upp 250g på 1 vecka. Så himla skönt att han nu börjat äta bra. Tidigare veckor kunde han gå upp 200g på 2veckor, det är ingenting för en liten bebis. Men nu är han på gång iallafall. Gröten gillar han o äter hela portioner. Han har även börjat att äta potatis, morot & palsternacka.. nästa steg blir väl smakis utav broccoli osv. Hoppas denna trend håller i sig nu, då kommer han få 1kg på 4veckor & de hade varit fantastiskt.


Imorgon ska vi åka iväg till svärföräldrarna på besök, jag hoppas barnen orkar en 3h bilresa. Dino kommer nog klara det då det är lättare att underhålla honom nu. Men Elvis är ju inte riktigt en liten kille som gillar att sitta/ligga still en längre period om det inte är för att sova. Men det ska nog gå bra. Planen är att gå upp vid 06.30 då brukar både Dino & Elvis dricka välling/gröt sen få upp dom (annars brukar dom somna om) låta dom skoja o leka en stund o sen packar vi in oss i bilen o åker. På de viset kanske båda två känner sig trötta o somnar om i bilen.


Det var lite om det, alldeles strax kommer E hem o då ska vi äta pizza o gotta oss.


Ha en trevlig helg =)

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards