Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av maminoo - 23 januari 2012 10:40

Ännu en måndag, en kall sådan till o med snö finns de ute. Dino är på dagis idag. När jag o Elvis hämtar honom lite senare blir det pulka åkning. Igår var han ute med sin pappa o lekte länge i snön. Han var väldigt förvånad över allt som skedde, han kunde inte riktigt förstå vad de var för något. Men han gillade det o därmed blir de mer pulkaåkning idag.


Elvis har ätit sina gröt portioner över helgen, vi får ge honom gröt 2gånger om dagen. Det har fungerat bra, han äter en hel portion vid de båda tillfällena. Vilket är bra mycket bättre än vad han får i sig via flaskan. På fredag är det vägning igen då hoppas jag att han gått upp i vikt.  Idag ska han även få smakportioner vid lunch, blir potatis o morot. Hoppas de slinker ner lika bra som gröten.



Till något helt annat.....

 

Såhär ser man då ut efter två barn. Helt okej måste jag säga ändå. Inga bristningar på magen (fick lite på låren/rumpan). Vikten är 2kg + än vad jag vägde på inskrivningen med Dino. Men det arbetar jag på. Har kommit igång med träningen nu. Hoppas på en fastare kropp bara.



(Dont mind klädhögen i bakrunden, den är undanplockad nu iallafall)



Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards