Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av maminoo - 9 januari 2012 22:15

Nu har jag börjat att träna IGEN. Har blivit en del pauser emellanåt. Men nu är de på riktigt allvar.

Jag ska varje dag skriva här i bloggen då jag tränat, vad jag tränat osv.


Idag blev det ZUMBA 1h. Riktigt roligt men ändå inte tillräckligt givande. Visst blev de svettigt men jag behöver något som ger mig mer flås.


Av maminoo - 9 januari 2012 12:54


  Nu är det slut på ledigheten o vardagen återgår till de normala. E är o jobbar, Dino på dagis. trots att han inte varit där på 3v så var de inga problem att lämna honom. Han sprang in o lekte med de andra barnen. Vilket var en lättnad, då jag blir ledsen om jag ser att han är ledsen. 


Iallafall så var planen för mig imorse att jag skulle åka o träna innan E åkte till jobbet. Men lille Elvis vägrade sova inatt, så jag valde att sova de lilla jag fick på morgonen istället. 

Trots tröttheten hade jag ett inbokat besök på en skönhetsklinik för IPL behandling utav benen. Så det var bara att pallra sig upp lämna Elvis på E:s jobb o sen åka till kliniken. Jag hann göra två behandlingar innan min första graviditet men sen fick jag gör uppehåll fram tills nu. Totalt ska man göra ca 5behandlingar för bra resultat. O jag ser redan nu vilken effekt det har gett, så två behandlingar kvar o ja tror att det inte kommer vara något hårstrå kvar.


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards