Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 29 december 2011

Av maminoo - 29 december 2011 21:11

 



Dessa två prinsar ligger o sover, inte tillsammans dock utan i varsin säng o varsitt rum. De är så söta ihop ser nästan identiska ut också. I början tyckte jag inte alls de liknade varandra, men nu ser jag verkligen likheterna. Elvis ser exakt ut så som Dino gjorde när han var bebis.


Mina hjärtan


Av maminoo - 29 december 2011 13:02

Hej å Håå, vi lever här hemma, har inte så mycket tid över för att blogga. Tiden som jag får över går främst åt att lära mig systemkameran o redigeringsprogrammet på datorn. Men jag kikar alltid in på min favorit bloggar, inte alltid jag lämnar spår efter mig men jag läser =))


Vet ni att båda mina grabbar sover sen 1h tillbaka, Det är inte ofta att dom somnar samtidigt mitt på dagen men när dom väl gör det så är det hur skönt som helst.

Vi har de senaste dagarna shoppat lite, eller nja inte mycket alls bara några bodysar till Elvis & sen beställde jag 2 likadana geggamojs mössor till barnen så de får matcha. Jag ville gärna köpa lite grejer till Dino på Zara men utbudet var väldigt dåligt så de blev inget. Varken jag eller E har köpt något heller vi avvaktar nu till Nk rean o köper till oss o till Dino då.

Oftast brukar de bli en hel del onödiga inköp under mellandagsreorna men detta året har jag verkligen haft is i magen. Finns priroteringar på annat håll bla sparande till hus, som vi nu börjat titta mer o mer på.=)


Ne nu hör jag Elvis från sovrummet bäst o hämta honom direkt innan han väcker Dino.



Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards