Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

söndag

Av maminoo - 11 december 2011 20:43

Ännu en söndag, veckorna bara flyger förbi & jag se framemot ljusare dagar. Vintermörkret är alldeles för tråkigt utan någon snö. Här har de bara blåst o stormat titt som tätt, blir nog ingen vit jul här.


Idag har vi städat o pysslat hemma, jag bytte påslakan till hela familjen o satte igång tvättmaskinen med tvätt. därefter dammsög vi & våttorkade golvet & städade toalleten. Allt detta hann vi med innan lunch, vi hann till o med förbereda o tillaga lunch. För att sen bege oss ut på en powerwalk i solen. Dino o Elvis sov under hela promenaden. Vi gick till o med in på clas ohlson för att handla vatten o fingerfärg till Dino utan att någon av pojkarna vaknade till. 

  

Väl hemma sen, målade vi o lekte med Dino, Elvis sov en hel del idag. Men det blev lite mys med honom också .


Kärleken till dessa två pojkar är oändlig, helt obeskrivlig. Visst kunde jag föreställa mig hur mycket man älskade sina barn innan jag själv fick dom. Men nu när jag faktsikt har barn så är det sååååå MYCKET mer än vad man någonsin kan föreställa sig. Allt annat är i princip ingenting. Jag vill bara skrika ut min kärlek.. Jag säger nog minst 20gånger om dagen hur mycket jag älskar dom o att jag alltid kommer att älska dom oavsett.


Jag är så tacksam för de underbara i mitt liv, jag behöver inget mer, jag har allt.

(Hvala dragi boze)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards