Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 20 november 2011

Mys

Av maminoo - 20 november 2011 12:42

Mysfaktor över oss denna helg, Dino aka Dinoco, har varit sjuk o haft feber. Så vi har befunnit oss på hemmaplan. Vi har bara myst, pysslat o grejjat. Gjorde iordning Dinocos o snart Även Elvis Myshörna. Dinoco gillar att man läser för honom o så brukar han själv bläddra i sina böcker. Så vi skapade en liten mysarea bakom divangrejen på soffan som han kan ha som sin läs/myshörna i ett tält. Tidigare hade vi datorbord i det hörnet. Men har vi "möblerat" om lite, väntar fortfarande på vitrinskåpet o då kommer en helhets bild på vardagsrummet.

       

  

 E och Elvis sover medan jag o Dino slappar i soffan. Dino är inte riktigt pigg för någonting just nu, han går mestadels runt o smågråter/gnäller, det enda som hjälper är att han får ligga ner o se på Disney Junior. Får locka med mycket för att han ska få i sig något överhuvudtaget, inte ens sötsaker hjälper så som saft eller russin. Troligtvis har han ont i halsen. Hoppas han tillfrisknar snart min lilla älskling.   

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards