Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

awake

Av maminoo - 18 november 2011 23:24

Jag förstår inte varför jag sitter uppe så här sent, klockan närmar sig midnatt. Mina fina killar sover, eller Dino sover inte hemma ikväll han ville så gärna stanna hos mormor o morfar o självfallet fick han det. Men han sover iallafall (mamma skickade sms o talade om att han somnat).


E och Elvis sover sen 1h tillbaka o jag har haft så mycket att göra. Först o främst har jag gjort beräkningar gällande vissa avgifter. Jag sitter som ekonom i en förening o måste därmed hålla koll på in o utbetalningar. Detta kan ta en hel del tid om något är "fel". Men jag har nog löst det mesta nu o ska nog lägga mig alldeles strax, ska bara få mig själv att lyfta rumpan ur soffan o förflytta mig till sovrummet. Men det känns så tungt, vill helst bara lägga mig här o somna. Men gör jag det så kommer jag bara frysa, då jag inte har något täcke i närheten. Så jag får helt enkelt gå den långa vägen till sovrummet. 


Önskar er en trevlig helg.  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards