Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

Vid liv

Av maminoo - 18 november 2011 12:43

Jag börjat tycka att bloggen är allmänt tråkig det blir ungefär samma slags inlägg varje gång, om vad vi gjort under dagarna. Det är inte så mycket varriation i vår vardag då de mesta kretsar kring barnen. Visst är det spännande för oss o se hur våra barn utvecklas men för andra är det nog inte lika intressant. Speciellt att läsa om det varje dag.


Min dagar ser väldigt likadana ut varje dag, visserligen hade den gjort det även om jag hade jobbat. Men i dagens läge spenderar jag de med barnen. Tur nog har jag en del mamma vänner som jag kan umgås med. Så det brukar bli en 3-4 träffar i veckan. å tiden räcker alltid inte till bloggen o sen väljer jag att inte lägga ner tid på dator då jag faktiskt har två barn som jag hellre leker med i första hand. Det är enbart om båda sover samtidigt som jag startar igång datorn över huvudtaget.


O just en sådan stund har jag just nu  






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards