Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 18 november 2011

Av maminoo - 18 november 2011 23:24

Jag förstår inte varför jag sitter uppe så här sent, klockan närmar sig midnatt. Mina fina killar sover, eller Dino sover inte hemma ikväll han ville så gärna stanna hos mormor o morfar o självfallet fick han det. Men han sover iallafall (mamma skickade sms o talade om att han somnat).


E och Elvis sover sen 1h tillbaka o jag har haft så mycket att göra. Först o främst har jag gjort beräkningar gällande vissa avgifter. Jag sitter som ekonom i en förening o måste därmed hålla koll på in o utbetalningar. Detta kan ta en hel del tid om något är "fel". Men jag har nog löst det mesta nu o ska nog lägga mig alldeles strax, ska bara få mig själv att lyfta rumpan ur soffan o förflytta mig till sovrummet. Men det känns så tungt, vill helst bara lägga mig här o somna. Men gör jag det så kommer jag bara frysa, då jag inte har något täcke i närheten. Så jag får helt enkelt gå den långa vägen till sovrummet. 


Önskar er en trevlig helg.  


Av maminoo - 18 november 2011 12:43

Jag börjat tycka att bloggen är allmänt tråkig det blir ungefär samma slags inlägg varje gång, om vad vi gjort under dagarna. Det är inte så mycket varriation i vår vardag då de mesta kretsar kring barnen. Visst är det spännande för oss o se hur våra barn utvecklas men för andra är det nog inte lika intressant. Speciellt att läsa om det varje dag.


Min dagar ser väldigt likadana ut varje dag, visserligen hade den gjort det även om jag hade jobbat. Men i dagens läge spenderar jag de med barnen. Tur nog har jag en del mamma vänner som jag kan umgås med. Så det brukar bli en 3-4 träffar i veckan. å tiden räcker alltid inte till bloggen o sen väljer jag att inte lägga ner tid på dator då jag faktiskt har två barn som jag hellre leker med i första hand. Det är enbart om båda sover samtidigt som jag startar igång datorn över huvudtaget.


O just en sådan stund har jag just nu  






Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards