Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 2 november 2011

Av maminoo - 2 november 2011 19:53

Båda barnen sover för kvällen eller ja Elvis kommer säkerligen äta flertalet gånger, men han iallafall somnat nu. Maken min gör varma mackor till oss o vi ska bara mysa o se på tv. Världens bästa make har jag, vi satt tidigare idag o tittade på kort från vår allra första resa ihop till Egypten för 5år sen. Vi såg så unga o smala ut, kännde knappt igen oss själva. Det var tider de..


Nu blir de myyys


Av maminoo - 2 november 2011 12:48

Det är ett sådant tråkväder ute, mulet o mörkt vill inte ens titta ut blir bara deppig. Men jag längtar till snön, mest för Dinos skull för i år kommer han förstå så mycket, han kommer att kunna åka pulka i backarna & jubla utav glädje. Ohh kan det inte börja snöa snart så jag kan få se honom uppleva den glädjen. 


Just nu sover min stora kärlek Dino & den andra stora kärleken Elvis sover sött brevid mig han med. Väldig gosig liten kille som enbart vill bli vaggad till söms o så fort man lägger ner honom vaknar han. Han är oftast vaken o sover inte alls så mycket som man kan tro att små barn bör göra. Men enligt Bvc så är det helt normalt de med..."vissa barn är sånna" säger de.. Tur nog att vi har en sådan babygunga som jag kan lägga ner honom i när det behövs.


Hopp nu vaknade minstingen, blir att amma honom o sen vänta in att Dino vaknar så ska vi gå ut o leka lite.


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards