Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Massa nytt

Av maminoo - 30 september 2011 09:00

Det har blivit en hel del nytt till Dino nu inför dagisstarten. Älskade ryggsäck är inköpt o jag blev till o med tårögd när Dino bar ryggsäcken på ryggen idag. Kunde knappast förstå att min lilla bebis är så pass stor. "snyft"


Har laddat upp med en hel del tröjor till Dino, dessa tre nedan är från h&m, den med bilen valde Dino ut själv. O även ryggsäcken valde han själv som ni ser älskar han fordon.


 

Har även handlat in höst o vinter kängor till Dino, han kommer dock få ett par vinterstövlar också. Tycker inte dessa är tillräckligt djupa. Men de duger nu i början innan snön kommer.

 

Köpte även en Super snygg RL tröja till Dino,

 

Självklart måste lillebror också få något fint. Så det fick bli denna heldress från RL, dock är den från 3mån. Men jag ville ha den från den storleken, ingen ide o köpa något som han kommer växa ur om 2veckor.

 

Behöver bara köpa ett par byxor till Dino o ett bra underställ inför vintern så är han redo att möta dagis o vintern. Elvis sötnosen har allt, han får helt enkelt ärva det mesta från Dino, kan kännas tråkigt men det känns så onödigt o köpa en massa nya kläder när Dinos är så gott som nya. Men lite nytt får de bli till honom också, Bla ska han få en ny åkpåse till barnvagnen. Tyckte Dinos var så ful så jag har sålt den o nu letar jag ny till Elvis. 


 
 
Branka

Branka

30 september 2011 15:50

Vad fint allt är :)

Önskar dig och din familj en trevlig helg!

http://www.mojzivot.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards