Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 12 september 2011

Av maminoo - 12 september 2011 12:57


På schemat idag stog de matinhandling, så coop fick sig ett besök utav familjen där alla kör varsin korg. Gillar inte kundvagnar så stora o klumpiga & Dino gillar inte att sitta still någon längre stund så därför får det bli på detta viset.

Men nu har vi iallafall mat för veckan o lite till, tanken är ju att jag ska föda i veckan så då måste vi ha lite extra snabblagad mat hemma så vi inte behöver tänka avancerat när bebis dyker upp.




  Dock tror jag ändå inte att det blir någon bebis i veckan, jag känner verkligen inget alls. Igår städade jag allting här hemma, dammsög, moppa, damma städade toalleten, allt  tog mig närmare 3h, men det ända som hände under natten var att min rygg höll på att gå av. De positiva är att hemmet är fräsht o rent nu.


Idag ska jag inte överanstränga mig något mer blir nog någon kortare promenad till lekplatsen & thats it. Men jag har inhandlat annans som sägs hjälpa sammandragningarna att komma igång. Inte för att jag tror på det, men testa kan man.


Nu är det iallafall 6 dagar till BF.


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards