Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 10 september 2011

Av maminoo - 10 september 2011 12:59

I förmiddags åkte vi en snabbis till toys r´us för att inhandla lite grejer till bebis nr 2. Bla är vi ute efter ett liknande gosedjur/sovdjur som Dino har även till denna lilla sötnos. Hittade en som vi gillade men inget sådär WOW, så den avstod vi. Dino fick iallafall lekt o sprungit runt i affären. Rena rama himmelriket för en kille som inte kunde få nog utav alla bilar traktorer bollar o allt annat runt omkring. Tror inte vi kommer att kunna besöka toys r´us något mer.

Påvägen ut började Dino skrika o han skrek hela vägen hem i bilen, dock är det ingen lång resa hem. Men att höra honom skrika i 5min är öronbedövande.

Han ville så gärna vara kvar där inne, tur nog håller han ännu inte fast vid saker som han skulle vilja ha, men säg om ett halvår -1år då blir de nog annat.


Vi har även planer på att köpa en present till Dino från sitt kommande syskon. Första besöket på BB är det tänk att de nya syskonet ska ge Dino en present.

En arbetskamerat berättade för mig att i deras land han dom en tradition att de nyanlända barnet har med sig en "presenet" till sitt syskon. För att storasyskonen ska känna någon form utav positivkänsla för den nyanlända o inte som någon som bara "tar". Tyckte det lät gulligt så vi tänkte ta till oss utav deras tradition.


Förövrigt har jag börjat att må riktigt illa nu, jag kräktes imorse o känner illamående konstant. Jag kan inte tänka mig att det är havandeskapsförgiftning, då jag var hos BM igår o allt såg så bra ut med blodtryck o jag har absolut inget vatten i kroppen. Men det kanske är så det ska vara nu när de börjar närma sig... anyone who knows??


8

Av maminoo - 10 september 2011 08:00







  


                                            8 days left


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards