Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 8 september 2011

Av maminoo - 8 september 2011 19:49

Undrar över en sak, just nu har jag kommit in i en sovperiod jag sover o sover. Ni vet som man gör i början utav graviditeten. Jag är oerhört trött o sover hela nätter samt några extra timmar om dagen. Förstår ej varför det ska ju vara jobbigt o sova såhär på slutet men icke för mig... någon annan som haft så?

Sen har jag ingen matlust heller, jag är inte vidare hungrig jag blir sugen på mat men äter inte mycket utav det. Idag har jag ätit en gång o inte alls mycket. E kommer hem snart o då ska han köpa med sig kebab i bröd eftersom det är de jag har sug för just nu. Måste få i mig något känner jag.


Förövrigt mår jag bra inga värkar eller sammandragningar.. tråkigt men men till något mer roligare. Ikväll har jag o Dino haft egen mamma son kväll, vi har inte umgåtts på egen hand sen E fick semester, E har tagit över Dino ansvaret o spenderat all sin tid med honom. Men vid 5-tiden åkte E iväg på fotboll. Så jag o Dino fick 2,5h på egen hand. Gud så roligt det var jag har saknat våra små stunder. Vi läste böcker, vi sjöng, vi badade, vi dansade, körde bilar, läste lite mer o sen blev de sovdags.

Dino har verkligen förändrats när de gäller läggningsrutinerna, förut kunde han skrika o skrika fast vi satt med i rummet för att han vägrade att sova även om han var hur trött som helst. Men nu dricker han upp sin välling sen tar han nappen kramar om sin hund o vänder sig om o somnar direkt.

Det är så skönt att han äntligen känner sig trygg o vet att vi inte kommer att försvinna bara för att han ska sova. Han sover även i sitt rum & för de mesta hela nätter. Han vaknar vid 07.00 får en flaska välling sen somnar han om 1-2h till.


Nu får vi bara hoppas att liten nr 2 inte kommer att väcka sin storebror med en massa gråt. Undrar hur h*n är, hur h*n ser ut?? längtar så mycket....


Nu är det bara 10 dagar kvar till BF.



Av maminoo - 8 september 2011 11:19

befinner oss på badhuset med en lycklig Dino som vägrar gå ur. 

 

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards