Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

en dag mindre

Av maminoo - 22 augusti 2011 21:06

27 days left


Idag blev det frisör besök för Dino för klippning. Oj oj vad "bra" det gick. NOT


Jag bad henne köra med en hårtrimmer istället för sax, eftersom Dino har rätt tjockt hår o vill jag gärna att det blir jämt över hela huvudet så att det kan börja växa ut jämt så det ser "normalt" ut. 


Så fort trimmen närmade sig huvudet började Dino skydda sitt huvud  o in på slutet GALLSKREK han verkligen.

Det var hemskt att höra så jag bad henne att sluta dock ville hon finjustera kanterna. Men jag tyckte inte det var värt det. Ville inte att han behöva skrika mer.


Grabben ser iallafall väldigt snygg ut i sin nya mohwak liknande frissa. O lite äldre till o med. Hans ansikte träder fram så mycket mer när hans hår är kortare.


 

Mitt allt   

 
 
Minella

Minella

22 augusti 2011 22:06

sto mu sklanjas oci sa slike :))??? ma nemam nija neke prijatelje na fb imam samo one allra närmaste i min familj o ahmos familj. det är inte alls många nemam ni 100 prijatelja,men till och med dom är falska o irritenade människor, orkar ej se deras falskhet ,dom tror att dom lever i perfekta förhållanden o livet! in my ass sånt finns tyvärr inte. Kod svakog ima svasta, kakav bio zivot bio da nema malo drame! Dosadan *

http://miinellaa.bloggplatsen.se

 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

22 augusti 2011 22:34

Förstår inte varför man ska inskola lugnt en hel vecka för att sen bara pang bom köra stenhårt? Det är väl bättre om man ökar sakta? Jag ska fråga imorgon om han åtminstone inte kan få äta lunch på fredag. Knut sover oftast två gånger om dagen, ibland en. Det blir oftare bara en gång om dagen. Han sover allt från 1 timme och upp till 3 timmar, oftare 3 nuförtiden ;) Hur sover dino?

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards