Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av maminoo - 19 augusti 2011 12:31

Nu har jag fixat o grejat lite i Dinos rum, bla satt upp hans namntryckta Barcelona dress, eller nja inte upp på väggen då jag saknar fästen. Får be E köpa på vägen hem från jobbet. Det går inte att gå ut då det spöregnar.

    

Dinos rum när man tittar från vardagsrummet,
bilden ska hänga ungefär där den står fast lite mer åt höger.


Min lilla prins sover o jag har skuldkänslor för att jag skällde på honom innan. Jag kokade makaroner o stekte falukorv till mig själv o la på en massa ketchup (älskar ketchup) så kom Dino o stoppade ner hela sin hand i ketchupen o började torka av på sig själv. Blev frustrerad så han fick sig en liten utskällning o så fick han gå å lägga sig. Han var aningens trött så han somnade ganska snabbt, men jag blev ledsen på mig själv för jag förstår ju att han inte förstår varför han gör vissa saker. Så jag grät en skvätt tårar. Jag grät även inatt, kunde inte sova så jag gick upp o grät kände en sån frustration. Jag tror det är en massa hormoner som spökar eller så har jag bara inte gråtit på länge o behöver få göra det helt enkelt. Känner mig aningens knäpp.

Av maminoo - 19 augusti 2011 07:00

Nu är det bara 30dagar kvar till beräknad förlossning.


Kan inte riktigt förstå hur snabbt tiden har gått, tidsuppfattningen har verkligen förändrats sen man fick barn. Jag kommer räkna ner varje dag här i bloggen. Tror dock inte att jag föder på exakta BF men det är kul o se hur de närmar sig.


F.r.o.m nästa vecka tar E ut sin sista semester för i år o därefter är han ledig 6v. Visserligen har han bara 2v semester men därefter tar han pappa dagar för Dino medan jag tar ut min innevarande semester. Iallafall så ska E vara hemma fram till förlossning o sen ledig dom där 10dagarna till. Snacka om LYX. Vi får hoppas det blir så länge som vi (jag) tänkt oss, han håller på grejjar med "jobbet" som kan innebära en del förändringar o vilket i sin tur kommer leda till avbruten ledighet. Men det får vi ta då.

30 dagar 

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards