Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Mobilblogg

Av maminoo - 28 juli 2011 19:40

Blir lite bloggning från mobilen, E sitter o grejar med min bärbara o jag gillar inte hans stationära så jobbigt o sitta framför en sådan för en gravid. Idag ringde min BM o medelade att jag kunde få tid för kontroll redan idag om jag ville. Så ja tog tiden o åkte till antentalen.. Kontroll utav Ctg, o 2 olika ultraljud gjordes. Allt såg så fint ut bebis låg viserligen fixerad men inte alls alldeles för långt ner. Livmodertappen var hel så inga tecken på förtidig förlossning. Dock påpekade läkaren att risken finns att jag föder förtidigt ändå. Jag gjorde samma kontroller med Dino också i v32 allt såg fint ut då också men ändå gick vattnet 2v senare. Men det var skönt o höra att det inte är igång för nu iaf..Eftersom UL gjordes så fick jag se min lilla älskade bebis där inne.. Nu fick jag även bekräftat vad det var för kön. Fick ju veta redan på rutin ultraljudet men det är så pass tidigt så dom kan ha fel, men nu var de klart o tydligt vad de var för något. Hihi h*n såg såå fin ut.Förutom en massa läkarbesök åkte vi till ett inomhus bad med Dino, så han fick badat o lekt. Lilla badkrukan hade de roligt. Och Jag skällde ut två 10 åriga pojkar för att dom hoppade som galningar i barnbassängen, den ena ramlade över Dino som tur var så hann E dra bort dino så han fick inte ont. Men jag blev riktigt arg o hönsmamman i mig tog över. Knappt 5min senare slängde en annan småbarns pappa ut dom ur bassängen. Deras egna föräldrar var ur sikte.

 
 
Camilla - gravid med 1:an

Camilla - gravid med 1:an

31 juli 2011 15:38

Skönt att allt ser bra ut för dig just nu i alla fall :). Hur var första tiden med Dino? Behövde han mycket extra hjälp och så?

http://vardagslycklig.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards