Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av maminoo - 26 juli 2011 20:44

Testar nya regnkläderna ute, visst är de lite stora för honom ännu. (strl 86/92). Tror regnkläderna är stora i storlek överlag då han han har strl 86 i allt annat. Sen känns de meningslöst o lägga pengar på en storlek mindre då han växer fort.

Jag köper nästan allt en storlek större när jag köper kläder/skor till Dino, vill ju ändå att han ska kunna använda de ett tag. Pengar växer inte på träd precis. Hur brukar ni göra, köper ni barnets faktiska storlek eller kör ni också med storleken större?

 

Måste bara påpeka hur glad jag är över att E är som han är, han gör i princip allt här hemma inklusive att han leker som en galning med Dino. Jag har haft så fruktansvärt ont i magen de senaste plus att mitt illamående är tillbaka. Jag måste ta de lite lugnare o E är verkligen mån om att jag tar hand om mig själv nu när han har semester så tar han hand om allt annat.

Jag har ännu inte sagt till honom hur mycket jag uppskattar honom för det här, men ska göra de snarast.


Imorgon ska jag till MVC för kontroll hos min BM, men även träffa en läkare. Som jag nämnde tidigare så har jag så fruktansvärt ont i magen, igår natt var hemsk, ville nästan börja gråta utav smärtan. Jag pratade med min BM idag o då sa hon att jag skulle åka till förlossningen men jag känner liksom att det inte är sammandragningar eller så utan helt annan slags smärta. Men hon kunde inte riktigt förstå vad jag menade, därför bokade hon tid hos läkaren imorgon också.


Så då får väl läkaren klämma o känna på vad de kan vara...





Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards