Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av maminoo - 25 juli 2011 20:53

testar mms bloggningen...

 
Av maminoo - 25 juli 2011 12:07

Har hållit en tyst minut här hemma i samband med den tysta minuten för offrena i Norge. Känns så himla hemskt o fortfarande overkligt. Vet inte vad jag ska säga om denna hemska terrorist..........


Till de positiva:

Vi har påbörjat vår semester, E har semsterledigt från & med nu. Härligt för mig o Dino också som får sällskap här hemma.

Vi har inga direkta planer på vad vi ska göra under ledigheten o just nu vill vi inte göra så mycket heller, då det regnar.

Men vi ska iallafall ut o åka stadium för att titta på regnkläder & stövlar till Dino. Det är dags att vi köper det så han kan vara ute o leka trots att det är blött ute.


Igår spenderade vi dagen hos E & A o deras två små barn, vi grillade o umgicks. Medan barnen lekte, Dino var såå trött efteråt att han somnade utan välling till kvällen o sov hela natten utan ett enda uppvaknande. Detta har ALDRIG hänt tidigare. Han vaknar minst 2ggr/ natt ALLTID.

Både jag & E var väldigt förvånade över vad som hade hänt men visst var det skönt.

Nu får vi se om det var en engångsföretelse eller om det fortsätter i denna riktning.


Förövrigt ska vi nu äta lite lunch o vänta på att Dino vaknar sen ska vi ut o åka.

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards