Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av maminoo - 5 juli 2011 20:36

Idag har jag varit oerhört orklös, även Dino märkte av det o det kändes som han krävde mer o mer ju mindre jag orkade.

Just nu längtar jag efter att E ska ha sin semester så vi kan hitta på saker tillsammans. Tror min orklöshet beror på social brist. De allra flesta är bort resta. Så jag spenderar all min tid enbart med Dino, inget emot det MEN det är skönt o träffa andra o få prata med någon vuxen då o då.


Igår kallade jag till och med E för Dino...


Aja måste påpeka att jag natten till idag drömde att jag hade fött. Jag födde den 4sept... hmm lite tidigt.. men får se kanske blir så ändå..


Måste efterlysa efter lite namntips.. både flick & pojk är välkomna. Det känns så mycket svårare o välja något denna gång. Vi har väldigt olika "smak" på namn.. Vi behöver lite insperation o inte ha de namnen vi hade innan vi fick Dino... inga långa namn ska passa ihop med Dino.


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards