Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av maminoo - 30 juni 2011 07:59

Det blev lite nya kläder till Dino från zara älskar deras utbud för både vuxna o barn. Är inte jätte förtjust i nalle/bamse o för att inte tala om hello kitty tryck på kläderna eller en massa konstiga mönster på. Det ska vara "stilrent" så gott de går när de handlar om barn, man ska inte överdriva.


Jag har redan börjat att ladda upp med lite mer höstigare kläder till Dino. Sommar kläder har han gott om, han klarar sig sommaren ut. Men hösten närmar sig med stormsteg så jag passar på o köper hem lite. Passar även till svalare sommarkvällar.


Han fick ett par nya skor också, storleken större från vad han har idag. Så de ska börjas med så småningom.


   

Sen blev de även lite shopping till mig själv. Smink det behövs alltid. Har hittat en foundation som jag bara älskaaar. Maxfactors miracle touch, väldigt billig men gud så bra den är passar min hudtyp väldigt bra. Sen fick jag hem två läppglans o en ögonskugga också.

   

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards