Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av maminoo - 22 juni 2011 20:29

Back in the days when we were young.

Känns som om vi varit tillsammans i all evighet.

På dessa bilder är vi 21år & ser så unga ut.


Ever and ever, forever and ever you'll be the one
That shines in me like the morning sun.
Ever and ever, forever and ever my destiny
Will follow you eternally




          
   

Av maminoo - 22 juni 2011 11:43

Jag är hög på socker, har enormt sug efter choklad konstant. Har precis ätit upp en hel REMI själv. Aj aj aj inte bra för blodsockret. Men vad ska jag göra, om jag inte äter så vattnas det i munnen på mig o jag måste bara ha något.


Frukt är inte tillräckligt sött.


Aja nu är jag iallafall hög på socker en stund.


Dino sover just nu o så fort han vaknar ska vi ta bussen till mina föräldrar o umgås lite med dom. De åker nämligen till Bosnien snart så de vill gärna umgås lite med Dino. Som Dino kommer sakna dom, han är helt galen i sina mor föräldrar. Men till helgen åker vi till Dinos farföräldrar så han får en massa kärlek utav dom också. 


Ska bli skönt o komma bort lite grann o bli bortskämd. Min svärmor låter mig inte göra något alls när vi är där. Vilket kommer att bli oerhört slappt o avkopplande. Tar med nog någon bok o läsa.


Vad hittar ni på under midsommar helgen????



Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards