Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av maminoo - 21 juni 2011 12:05

Så här mysigt hade vi det i förmiddags. Nu börjar Dino gilla att man berättar för honom om böckernas innehåll. Dock vill han inte att man läser utan att man pekar o säger vad det är för något. Han pekar därefter på samma sak o säger Aaata, allting är Aaata.


 


Vi hann även  gå en sväng till torget, för att jag skulle skicka iväg lite tradera vinster. Har aldrig sålt där innan men nu gjorde jag det & måste säga att jag är imponerad. Har sålt av en hel del o är drygt 1500kr rikare. Det är ändå kläder o skor som aldrig har används eller kommer att användas. Har ett antal auktioner kvar. Sen ska jag använda pengarna till tillbehör för kameran som jag tänkt att köpa.


Det blev en även ett stop på lekplatsen för att Dino skulle springa o gunga av sig. Innan vi gick hem för lunch o nu sover pojken. Själv äter jag bigaråer o har nog ätit 1kg hittils. Det går ju inte sluta när man väl börjat.


 


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards