Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av maminoo - 13 juni 2011 19:12

Idag har vi fått besök utav E:s bror N, som ska stanna här tills på Onsdag senare ska han till flygplatsen o resa söderut. Härligt för honom.

Dino är extra glad att farbror är på besök för farbror går med på att leka vad som helst hur länge som helst. Skönt för mamma o pappa lite semester nästan.


Strax innan E o hans bror dök upp här hemma lagade jag ris med kyckling o thai curry, blev riktigt gott. Köpte bara Willys färdiga Thai curry sås o hällde på kycklingen & blev verkligen smasken.

Till efterrätt har jag gjort tigerkaks brownie... den har ingen smakat på ännu förutom jag o den är underbaaaart god. E o hans bror är på fotboll o ser IFK gbg - DIF så när de kommer hem ska de få smaka.


  Recept hittar ni här Tigerkaks brownie



Av maminoo - 13 juni 2011 12:11

Dinos rum börjar se rätt färdigt ut nu. Ett par tavlor ska upp o sen är det klart. Vill ju gärna att Dino flyttar in i sitt rum med alla sina leksaker o leker där. Nu är han där o leker lite då & då men mer & mer för varje dag.


 

Lekhörnan i vardagsrummet som väntar på att bli flyttad till rummet.

(motorcykeln är den nya lek favoriten)

 
Här är anledningen till att leksakerna måste ut ur vardagsrummet. Vi har tagit bort soffbordet så han ska kunna springa runt fritt utan att behöva oroa oss för att han ska ramla o slå sig på det.


 

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards