Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av maminoo - 10 juni 2011 20:56

gklsdnvdsvnzv < vkvnx vvnxvnx,vn x,c nvcv vfdkvnxc,mvn ,xc nvz, z zvbcxnvxc,mvnmxcnvz.xmvnxcmnvkdsfvn



(skrev ett hur långt inlägg som helst o detta ovanför är det som är kvar)  hopppp finns ingen chans att jag orkar börjar om. Men det handlade om mat, vilket är fullt förståeligt att det gjorde det. Nu när jag är gravid så handlar mycket om mat & att jag är sugen på grillad Makrill.


O att sen semester som jag så gärna vill åka på.....


Av maminoo - 10 juni 2011 12:13

Jag är en människa som verkligen älskar att läsa böcker, bra böcker dvs. Fastnar jag för en bok då läser jag hela natten tills jag läst ut den. Finns något så fantastiskt i böcker som sätter fantasin i arbete.


Nu när jag varit mammaledig har jag läst en del böcker fast ändå inte så många som jag önskat. Nu har jag åter sug på att läsa men får smått ångest. Nu är det dags för plugg inom jobbet. Trots mammaledighet så måste jag plugga o göra prov för att inte helt o hållet tappa det jag jobbar med o klarar jag inte proven då är det bara att göra om hela certifieringar o det skulle innebära att jag inte får utföra de arbetsuppgifter jag gör idag o börja plugga om. O det vill jag absolut inte behöva göra. Innan september ska jag vara klar med 6st prov, men det klarar jag. Bara sätta igång redan nu så hinner jag. Dessa 6prov är mer som en kunskapsuppdatering men det kräver ändå att man lägger ner lästimmar för att förstå eftersom så mycket hinner att förändras inom finanssektorn på ett år.


På tal om jobb så drömde jag inatt jag var tillbaka på arbetet o att en kund erbjöd mig jobb på hans företag som försäljare utav volvo lastbilar hahahaha o jag fick jätte ångest ifall jag skulle tacka ja. Eftersom hans erbjudan var mycket positiv, lönen skulle vara super hög men jag var tvungen att visa redan första månaden att jag kunde sälja annars så skulle jag få sparken ganska omgående.

Jag tror att jag inte tog jobbet men är inte säker.


Lite tecken på att jag börjar sakna mitt arbete. hehe, men ska nog börja jobba någon dag i veckan efter årsskiftet, E vill ju gärna ta någon pappadag i veckan. Tycker att man ska dela om man ändå kan.

Vi har ju inte kunnat dela hittils eftersom E har haft ett nytt jobb o de hade inte sett bra ut om han direkt tagit ut pappadagar. På de här viset får han möjlighet att utvecklas o skapa erfarenhet inom sin utbildning.


Ne nu ska jag göra iordning kaffe väntar besök från en vännina som ville komma över med present till Dino.

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards