Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

mallorca

Av maminoo - 30 maj 2011 21:54

Har ju inte visat så många bilder från Mallorca helt enkelt för att vi ännu inte fört över alla bilder från olika kameror. Här är iallafall ett antal. Vissa har inga bra kvalite men det går att kika.


Tyvärr så var det ingen bra kamera inställning på dessa. 



                                              

 
 
emira

emira

30 maj 2011 23:01

Jag hatar vinter haha, fast snö kan ju vara mysigt på ett sätt OGILLAR dock snöstorm. Jag ser framemot denna vinter lite då melwin kan leka lite och vi kan åka pulka tillsammans. Min helg har varit trevligt i Lördags hade vi besök av min mamma och damirs föräldrar och hans systrar riktigt trevligt:) Det var roligt att min mamma kom ska försöka åka till henne nu ofta i sommar och hälsa på...Vi kommer från Bileca ligger nere i hercegovina, både och jag damir:) Vi bestämde oss att skippa Bosnien igen denna sommar får det kommer bli så jäkla dyrt för vi brukar åka bil ner så vi tar en sista minuten i vinter..

vart kommer du och din man i från bosnien?

btw riktigt fina bilder på er...Har du varit på ultraljud vet du vad det är får kön?

http://emirasangels.blogspot.com

 
Ingen bild

johanna

3 juni 2011 20:42

vilket hotell var ni på?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards