Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av maminoo - 24 maj 2011 19:36

Söta grannpojkarna ute o leker i sandlådan. Dino stoppade in en näve sand i munnen o började stortjuta när han insåg att detta var inget gott. Han är så snabb så jag hinner knappt reagera på vad han gör nu för tiden.  Nu börjar han gå allt mer helt själv, idag blev det ett par steg på egen hand.


 

Vi har inte gjort så mycket idag, det blåser fruktansvärt mycket ute o regnet öser ner då & då. Inget kul väder alls.

Det har blivit en hel del inomhus lek i tältet, Dino älskar sitt tält han går in o "gömmer" sig & jag går runt o ropar "Dinooo, var är Dinooo" o då sticker han ut huvudet o skrattar som en tok.  Detta kan vi göra i all evighet lika kul varje gång.


Förutom lek så fick jag en väldigt god middag lagad.

Ryggbiff med färskpotatis gjord i ugn med lite svamp, sallad o vitlökssås. Det var verkligen mummmmaaa..

 

Nu blir det lite TV mys med Desperate housewifes o sen blir de sängen.

Ha en trevlig kväll =)







Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards