Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av maminoo - 21 maj 2011 12:33

Inatt fick vi oss en härlig nattsömn, la oss vid midnatt o sen sov jag fram till 08.30 Så himla härligt, var fortfarande trött när jag vaknade men kunde inte somna om. Till frukost fick det bli en tripp till Ikea för att äta deras billiga frukost =) Därefter åkte vi till stan för ett besök på Hedens Guld, kikade på present till Dinos 1års dag, mycket fint utbud har dom så nu har vi beställt det han ska få utav sin mamma o pappa    Vi kikade smått på present till Dinos gudfar, vi vet vad vi ska köpa men den behövde vi inte beställa i förväg. Så den köper vi samtidigt som vi hämtar ut Dinos present.


Dino är fortfarande kvar hos sina morföräldrar. Vi ska inte hämta honom föränn runt 16.00 tiden. E har nämligen match nu o då tänkte jag passa på att plocka undan i städa här hemma lite. Får inte så mycket gjort med Dino, sen kan det inte vara kul för honom o sitta inne när det är soligt o varmt ute. 


  Gud vad jag saknar mitt lilla charmtroll. Längtar tills jag får krama o pussa ihjäl honom. Mitt Liv      Svårt  o förstå att man snart ska känna alla dessa oändliga, helt obeskrivliga & extremt STARKA känslor för ett barn till.

 Ibland frågar jag mig är det möjligt? Sen känner jag en spark där inne i magen o kärleken bara sprudlar för de lilla fostret.

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards