Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 29 april 2011

Av maminoo - 29 april 2011 15:19

Dino är en riktig krulltott, hans hår har växt en massa o så lockar det sig. Haha så gulligt. Ser framemot hans ett års dag sen ska allting bort. Det är så varmt på sommaren vill inte att han ska behöva svettas i onödan.

Sen äter han med fingrarna o tar sig i håret o då blir de hår tvättning vid varje dushning o det är ju inte heller bra. Hårbotten kan ju bli alldeles för torrt osv.


Tänk om han hade varit en lite flicka, vad gulligt hår han hade haft då.. naaaw neda mama.


Föresten vet ni att jag är jätte flygrädd. Sådär rädd att jag nästan hyperventilerar. Får svårt att andas o vill gråta osv. Men just nu biter jag ihop o intalar mig själv att allting kommer att gå bra. hahaha mobbad jag är.  Klart allting kommer att gå bra men när har en fobi så tänker man alltid de värsta. Så nu är jag rationell.... eller försöker vara...

Av maminoo - 29 april 2011 10:37

Vi packar för fullt här hemma, eller Jag packar o Dino plockar ur de grejer han anser inte behöver tas med.


  Dinos väska, den väger nog mer än 20kg. Så jag får nog flytta över vällingen till min o E:s väska. Tog med färdigblandad välling, istället för pulver. Mycket enklare o smidigare.


Vi har med matburkar för i princip alla dagar 2st per dag, mellanmål utav olika slag & gröt. Färsk frukt finns ju där nere så inga fruktburkar är med. 

Packade två ombyten per dag, Dino är ett kladdmonster så det kanske hade behövts med fler. Men det får räcka så. Kommer köpa lite nytt till honom på Zara där nere.


Igår köpte jag även sandaler till honom. Väldigt enkla o lätta från Din sko




Nu ska bara ja o Dino besöka apoteket för att köpa solkräm o vätskersättning. Tror det ska räcka så o att jag har med allt som behövs. Precis i skrivandets stund kom jag på att ladda filmkameran o fotokameran. De används så sällan men nu ska de med.


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards