Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 27 april 2011

Av maminoo - 27 april 2011 20:44

Det är så underbart o titta ut genom fönstret o se allt det färgglada där ute. Träden gräset, blommorna, människorna jaa allt verkar har kommit till liv nu. HÄRLIGT!!


Själv sitter jag här i soffan med nytvättat hår o njuter utav den goda lukten. Har bytt till en ny hårinpackning som luktar ljuvligt. Dino sover efter en för det mesta innedag. Vi var ute ca 1h men det blåste så mycket så vi gick in snabbt igen. E, har fotboll ikväll med. Men imorgon är han hemma på förmiddagen, vilket alltid är trevligt.  Vi har ett "besök" vid kl 10 är sååååå excited, som vi längtat den senaste tiden, O nu äntligen är tiden inne. huuhhh kommer bli överväldigad.   


E var o köpte en resväska till Dino tidigare idag, väldigt stor är den. Mycket som ska få plats alla hans kläder, badhandukar, leksaker, mat, välling & blöjor. Kommer nog bara ta med ett paket blöjor, resten köper vi där nere.

Imorgon ska jag passa på o köpa badsandaler till honom och vätskeersättning o sådana saker som kan behövas ifall att magsjukan eller febern skulle dyka upp.

Vilket vi inte hoppas.


Nu måste jag plocka undan här hemma det ser ut som ett bombnedslag. Mina föräldrar kommer imorgon för att passa Dino medan jag o E är iväg. Vill ju inte att de ska behöva plocka undan för att ha någonstans o sätta sig.

Ha en trevlig kväll..=))

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards