Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Today

Av maminoo - 25 april 2011 10:47

Vilken underbar påskhelg vi har haft. Underbart väder & perfekt sällskap kunde inte bli bättre. Just nu väntar vi besök från ett par vänner som kommer över på kaffe o fika & sen när det har gått ska jag ut o plantera mina blommor. Som jag inte hann göra igår.


Vi köpte en extra låda som vi ska plantera lite vårlök, dill och basilika i. Mysigt o plocka lite egen odlade grönsaker & örter. Oo Nu vill jag ha en egen liten trädgård som jag skulle kunna pyssla i. Men det kommer det med. 


Nu ska jag förbereda lite inför fikan, så återkommer jag med bilder på blommorna när jag är färdig.



 

 Dino är helt fascinerad utav vägmärken, vi kan inte gå förbi en enda utan att han ska sträcka upp händerna för att röra.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards