Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 21 april 2011

Av maminoo - 21 april 2011 11:43

Nu äntligen har vårat internet kommit tillbaka. Man blir helt beroende utav internet på alla sätt, vårt tv utbud drabbas då det är så vi får in våra tv kanaler. Snacka om att man var galen av att enbart kunna se på tv4 o svt kanalerna.


Igår hade vi besök från svärföräldrarna, eller ja dom kom tillbaka från semestern så jag o Dino hämtade de på flygplatsen. Sen var de hemma hos oss till kvällen innan de begav sig hemåt. jag bjöd på jätte god smörgåstårta från Fiskhuset, utsedd till sveriges bästa fiskaffär. Den var så god, svärisarna gav tummen upp.


Dino sov så konstiga tider igår, att han vaknade 18.30 visste då att han inte skulle somna föränn mycket sent. Så jag o han följde med E på hans fotbollsmatch. Det var varmt o skönt o Dino fick leka av sig ute, Dino är så social att han vill fram o titta på alla. Han älskar när folk pratar med honom han ler o skrattar o folk verkar gillar bebisar för alla vill prata med honom. Vi kom hem sent o Dino somnade inte föränn 23-tiden. Har nog inte hänt sen han var riktigt liten. O visst fick vi en sovmorgon till 08.45 imorse..  


Sen imorse har vi lekt med Dino i hans tält o nu sover han. När han vaknar blir de lunch ska vi ut alla tre till lekplatsen. E är nämligen led från och med idag o fram till tisdag. Sen ska vi handla lite o besöka babyproffsen för att köpa en lära gå hjälm. Dino går eller ja, han är inte rädd för att släppa soffan o vill framåt själv. Vill inte att han ramlar o slår i huvudet för att vi inte är riktigt obeservanta o sen har man inte heller möjlighet att alltid stå brevid hela tiden.


Sen till helgen ska Dino premiär sova borta, han ska sova hos sina morföräldrar för allra första gången. E o jag ska ut med ett par vänner o kommer inte komma hem föränn väldigt sent. Ska bli lite spännande tror inte Dino kommer bry sig så mycket utan snarare jag. Hihi hoppas jag kan sova utan att tänka alltför mycket på honom.


O blev en väldans långt inlägg. Men det var lite utav de som hänt dessa dagar o vad som väntar.


 

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards