Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 17 april 2011

Av maminoo - 17 april 2011 20:16

Tänka sig att Dino somnade helt utan några problem. Imorse vaknade han 07.00 så då gick vi upp o han fick sova sin förmiddags nap redan vid 09-tiden. Eftermiddagsnappen kom 14.00 då sov han till 15.30 så han var lagom trött när jag la ner honom nu vid 19.45


Han ställer sig alltid upp i sängen men ikväll så la jag mig på vår säng o varje gång han försökte dra sig upp tog jag bort hans händer. Efter ett antal misslyckade försök gav han upp o lekte lite med sin hund o sen vände han sig om o somnade. Huuh tur det för E är inte hemma så jag hade verkligen blivit helt slut om han skrek i 1h som han gjort de senaste kvällarna.


Något annat mycket negativt med Dinos sömn är att han har börjat ställa sig upp i sängen om nätterna fast han verkar sova. Varje gång jag lägger ner honom o tittar så är hans ögon stängda. Hmm.. konstiga unge hehehe




   Idag har jag varit på bakhumör, iallafall lite gjorde hallongrottor samt några med nutella i till E som gillar det mer. Gott var det och fortfarande är de då jag småspringer till köket o hämtar en efter en. 


Städade även ordentligt här hemma idag, dammsög, moppa, damma, städade badrum, la i en maskin tvätt. Så det blev en hel del gjort, tog mig nästan 2h. E tog ut Dino så han fick leka under tiden. Nya favorit aktiviteten är att leka i sandlådan, Ungen är helt fascinerad utav sand o kan gräva med händerna hur länge som helst utan att tröttna.

När han kom in fick jag tvätta hans små händer som var smutsiga, tyckte det var så underbart gulligt.  Tror att endast som förälder kan man tycka sånt är gulligt.


Alldeles snart kommer E hem från sin fotbollsmatch (han är linjedomare) så då blir de lite slapp i soffan innan vi också lägger oss.


Ha en fortsatt trevlig kväll



Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards