Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 15 april 2011

Av maminoo - 15 april 2011 09:58

Blev ingen sovmorgon här inte, Dino vaknade 06.30 hans magproblem återstår så jag bytte blöja på honom. O precis där efter bajsar han på sig igen, så de blev samma procedur igen. Fanns ingen chans att han skulle somna om därefter.

Så vi gick upp o åt frukost lekte lite o sen fick det bli sängen igen för Dino.

Nu sover han sen 09.30, jag hoppas att han sover en längre stund för jag tänkte lägga mig en stund jag med. Känner att jag börjar få huvudvärk.


Natten var ju inte precis bra heller, Dino vaknade vid 3-tiden o ställde sig upp i sängen o pratade. Fick lägga ner honom minst 7gånger innan han förstod att han inte skulle ställa sig upp. Så han låg kvar o pratade istället.


       


Idag ska vi nog inte göra något speciellt. E har match senare ikväll så jag o Dino får spendera kvällen själva. Eller så åker vi till Dinos mormor o morfar så får han leka av sig rejällt. Dom tröttnar aldrig på att springa runt med honom.


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards