Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 14 april 2011

ÖF

Av maminoo - 14 april 2011 14:43

Nu är vi hemkomna från en underbar dag ute. Första stoppet blev öppna förskolan. Dino lekte av sig lite åt lunch sen begav vi oss mot torget där Jasmine o jag köpte räksallad hos fiskvagnen o mumsade i oss på torget.

Det var så varmt o skönt att vi verkligen avnjöt den stunden i solen, sen blev de promenad innan vi gick in.


Dino har fortfarande magproblem, vet inte riktigt vad de kan bero på. Men tänkte avvakta någon dag till sen ringer jag hans BVC sköterska o frågar lite.

Nu närmast ska vi på besök på den förskolan jag är intresserad utav ska bara ringa o stämma av en tid så de passar båda parter. Både Jasmine o hennes sambo är intresserade utav samma förskola för deras Liam, så de kan bli skoj om pojkarna som är grannar får gå på samma förskola.


men vi får se hur det blir finns inga garantier på att man ens får en plats. Så sjuka köer bläää



Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards