Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 13 april 2011

Av maminoo - 13 april 2011 20:09

Dino verkar ha åkt på någon slags maginfluensa tror jag, för han bajsar ner sig konstant. Stackare det är bara o byta blöja efter blöja. Hoppas det bli bättre nu under natten. Vill ju gärna ta honom till öppna förskolan imorgon, kommer bla en från den förskolan som vi vill att Dino ska gå på. Henne vill jag gärna prata med lite granna o lägga in ett gott ord för min son. hehe


Vill verkligen att Dino ska gå på de föräldrar koperativet, mycket mindre grupper samt att det ligger ca 50m från där vi bor, praktiskt o bra. De kommunala dagisen i Gbg är inte mycket o hurra för.

Min arbetsgivare har ett eget dagis som jag helst skulle vilja att Dino gick på, men tyvärr ligger de inte i närheten utav mitt jobb. Utan på andra sidan stan. Skulle Dino gå där så skulle de bli mycket bilköande o alldeles för tidiga mornar o sena eftermiddagar. Känns inte som att det är värt de.




Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards