Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 8 april 2011

Av maminoo - 8 april 2011 10:14

Nu har jag lagt i en stor hög med handdukar i tvättmaskinen. Har tvättat en massa nu de senaste dagarna. Fulla maskiner. Dock så är jag så jäkla lat att kläderna som jag tex tvättade igår har jag bara dratt ur tvättmaskin/tortumlare o de ligger ännu på badrummsgolvet. Måste vika allt o vissa grejer ska ju strykas. Men jag orkar verkligen inte göra de NU.


Inatt sov Dino natten igenom o åt inget föränn imorse 07.30 Dock vaknade han efter nappen vid något tillfälle o vid ett annat fick jag vända tillbaka honom då han låg med huvudet vid fotänden utan av sängen o grät.

Till Dinos ett års dag (efter semestern) är det tänkt att han ska flytta in i sitt eget rum, förhoppningsvis börjar han sova nätterna igenom oftare. Annars kommer det bli en jäkla massa spring.


Kan tycka det är en aning störande med föräldrar som klagar på att deras 2-3 åringar fortfarande sover i deras säng. Eller de föräldrar som klagar på att de får vagga sitt barn till söms. Allt det är en inlärd vana utav föräldrarna. Jag är glad att vi inte behöver vagga Dino till söms, (blev en del vaggande när han var yngre, ville inte att skulle gråta) men sjävklart hade han fått bestämma så hade varit så fortfarande varit så. O nu hoppas jag bara att flytten till de egna rummet ska gå lika smidigt.


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards