Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 6 april 2011

Av maminoo - 6 april 2011 15:12

Just nu håller jag på o lagar en köttgryta. Har aldrig tidigare gjort något långkok så det ska bli spännande. Det bästa med grytor är att slänga i de mesta o sen låta de koka. Vi får se hur den blir. Visste inte vad jag skulle laga för någonting idag o så hade jag grytbitar i frysen o tänkte att dessa får komma till användning nu.


Har ej saltat tänkte göra de på slutet så jag kan ta ut lite till Dino också. Allting är ju nyttigt för honom i den. Så då blir det mat för hela familjen.


Denna månad o kommande månad är fullspäckad för oss. Har mycket o se framemot.


22 april-  Då ska vi ut med goda vänner på en efterlängtad koncer.

26 april - BVC, en sen 10mån kontroll har inte varit där på 2mån.

28 april - Ojj vad nervös jag är inför denna dag om ni bara visste. LÄNGTAR

30 april - Åker till Mallorca  Kommer hem 7maj

9 maj - E fyller år

18 maj- Jag fyller år

6 Juni - Dino fyller 1år


Så det blir mycket nu den närmsta tiden, men alltid roligt o ha saker o se framemot =))


Nu ska jag titta till min gryta o smaka av.


Av maminoo - 6 april 2011 11:09

Idag blir min älskade son hela 10mån, otroligt hur fort tiden går. Han är så stor men ändå så liten.


Dino kan:


- Säga Mamma, Tata = pappa, Opta=boll, dadada, bababa, nanana

- Dra sig upp till stående o stå, ibland släpper han taget o gungar lite innan han ramlar på rumpan. 

- Gå längs soffan, Gå med hjälp utav Gå-leksaker

- Krypa

- Bläddra i böcker, (med tjockare material)

- Älskar Musse Pigg o Tipp Topp låten som han Dansar till, dvs står o gungar med fötterna upp o ner.

- Plocka o äta mat

- Tar av sig blöjan själv i tid o otid

- Sitta på sin "bil" o försöker knuffa med fötterna för att komma framåt.


   


Min Stora Kärlek <3








Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards