Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 3 april 2011

Av maminoo - 3 april 2011 18:06

Det fick bli en promenad runt omkring i området o en sväng förbi hemköp köpte vi med oss taco tillbehör o gick hem för att laga mat. I samma veva kom Dinos mormor o morfar förbi o lekte med Dino.


Mesta delen spenderas i badrummet nu för tiden med Dino, det är hans favvo rum o det är dit han alltid går. Måste nu flytta alla rengörningsflaskor upp på en hylla eftersom Dino visar intresse för dom. Inte alls bra om han skulle ta sig dit på egen hand någon gång o stoppa in i munnen.


Föresten har nog inte berättat Dino har aldrig tidigare visat intresse för att vilja krypa, sen han lärde sig att sitta (6mån) har vägrat vara på magen överhuvudtaget. Han drar sig upp på stående ställning och vill att vi går med honom o håller han i händerna. Därför har vi hela tiden trott att denna kille kommer att hoppa över krypandet. Men härom dagen började Dino krypa helt oförväntat o helt spontant, så nu är han i princip överallt. Dock är han inte så förtjust i krypandet utan vill upp på benen hela tiden.


Nu badar mina grabbar o ja ska alldeles strax gå o plocka ur Dino så han får äta sin middag o sen blir det god natt.


Av maminoo - 3 april 2011 10:45

Vilken tråkigt söndag det kommer att bli, ute är de molnigt o det duggregnar. E sitter vid sin dator jag vid min o Dino sover sin förmiddagsnap. Ingen är direkt social i det här hushållet men ibland är det bara skönt o få vara för sig "själv".


Funderar på vad vi skulle kunna hitta på idag, att vara ute är uteslutet. Hmm


Under tiden jag funderar så kan jag iallafall berätta att imorse fick jag mig en välbehövlig sovmorgon. Fick sova fram till 9.45, E gick upp med Dino vid 07.30 Som föresten mår mycket bättre idag snorig i lite hostig. Skönt att det går mot det bättre.


hmm... fortfarande inte kommit på vad vi kan göra, hatar o vara inomhus en hel dag. Känns så kvävande speciellt på en söndag som denna.


Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards