Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Viva la solsemester

Av maminoo - 31 mars 2011 20:08

Så underbart härligt att vi nu äntligen bokat solsemester, i början utav maj åker vi 1vecka till Mallorca/Magaluf. E fick klartecken på jobbet idag att han kunde få ledigt en vecka. Så vi passade på att boka direkt.


Nu ska vi åka för första gången som en "familj" dvs en liten Dino ska följa med. Vi har verkligen valt ett familjevänligt hotell så Dino kan få njuta också. Vilket jag tror att han kommer att göra, han älskar att plaska o bada. Det som också är positivt är att det inte är för varmt dvs temperaturen kommer att ligga mellan 22-25c, kan tycka att det är helt lagom. På de viset kan vi vara ute mycket o inte behöva gömma oss från solen.


Vi var på mallorca för 2år sedan på vår smekmånad & de föll oss i smaken, dock åker vi inte till samma ställe hade ju inte varit roligt. Gillar att det enbart tar 3h att flyga dit. Jag hatar att flyga o nu ska ju Dino också med vill ju inte att det blir för jobbigt för honom heller.


                 


Ooh kan inte dessa 4veckor passera fort, jag vill så gärna åka redan nu.


 
 
Lisa - mamma till Knut

Lisa - mamma till Knut

31 mars 2011 22:43

Inte är man ju alls nå avundsjuk......

http://mammatillknut.bloggplatsen.se

 
Branka

Branka

1 april 2011 10:15

Åh gud så härligt!! Jag vill också åka på semester :D

http://branka.bloggplatsen.se

 
Mersiha

Mersiha

2 april 2011 19:50

fan vad fint de är .. :D som et paradis :) Jag vill okcså åka någonstans varmt :) tiden kommer gå snabbt, sad pa sasd ce vrijeme proci i vi cete ako Bog da njuta av de underbara vädret :)

http://ladyhypntic.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards