Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

trötter

Av maminoo - 31 mars 2011 08:41

Vi har haft en tidig morgon här hemma, Dino valde att gå upp 06.20 detta trotts att han somnade runt 22.00 igårkväll.

Så fort man ruckar på hans sovtider så blir det så här, så nu blir det som förr, vi ska vara stenhårda med hans sovtider oavsett vem som är här så måste han lägga sig 20.00 and thats it.


Han är inte alls trött nu heller, så han sitter i sin gåstol o går runt, jag är alldeles för trött för att orka underhålla. Jag är inte van vid dessa tidiga morgonar, annars brukar vi gå upp vid 08.00 - 08.30 Fick även vagga han till söms igår kväll vilket inte gör mig något då jag tycker det är så mysigt o Dino brukar inte gilla att någon håller i honom när han ska sova, så det gäller att passa på o mysa när lillen tillåter. 


Hoppas att Dino blir trött snart så vi kan gå o sova, hade tänkt o åka med honom till "johansson" närhan vaknat (även jag) för att köpa skor, han måste ha ett par NU. Han vill verkligen upp ur vagnen o gå så fort vi är ute. Tyvärr har han inga passande skor så ett par måste inhandlas.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards