Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

skriiik

Av maminoo - 29 mars 2011 12:13

Vi har ett litet monster här hemma, så fort vi lägger ner Dino i sängen för  att sova så skriker han allt han kan. Det är så plågsamt skrik att grannarna säkert tror att vi håller på o stryper varandra.


Detta har börjat sen ett par dagar tillbaka, tidigare så var det bara att lägga ner honom så somnade han antigen direkt eller efter en liten stund men utan några skrik. Vet inte riktigt vad som har hänt troligtvis något met utvecklingsperiod. Men han vägrar att somna även i vår säng, han leker, drar oss i håret, öronen & klättrar på oss osv. Hoppas detta skrikande går över snart för det är inte kul för någon part. Men skriker dock 2-3min sen slutar han vänder sig om o somnar. Ehm skrik efter uppmärksamhet thats what it is.


Nog om det, idag väntar vi besök från svärföräldrarna som kommer o övernattar innan jag o Dino ska köra dom till flygplatsen imorgon. Vissa ska redan på semester skönt för dom. Jag vill också... men vi kan inte åka någonstans i och med E;s nya jobb. Hade inte sett bra ut om han frågade efter ledighet redan nu. Så vi får helt enkelt avvakta.


Nu ska jag fortsätta o plocka undan här hemma så de ser någorlunda städat ut när svärisarna kommer. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Skapa flashcards