Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Shopping

Av maminoo - 26 mars 2011 14:56

Känns som om hela Göteborg befann sig i stan idag o shoppade. Efterlängtad löning för många samt att de soliga vädret bidrog till att folk äntligen lämnade sina iden.


Vi var på jakt efter skor till Dino, han behöver ett par rejäla/stabila nu när han börjar att gå. Provade ett par Kavat men tyckte att de var alldeles för vintriga. Vill ju ändå ha ett par vårliknande skor som han kan ha fram till Maj/juni månad o sen ska vi köpa sandaler till honom. oooo jag längtar efter sandaler.


Idag fick jag shoppat smink o sånt som saknades i smink väskan, känns som om jag behöver piffa upp mig lite. Får nog sola lite också men det kommer. Köpte även en klänning på H&M en lång sådan. Gillar den mycket satt fint också, ska visa bild så fort jag får möjlighet att prova den här hemma. Fick med mig ett par sommriga linnen/tunikor också. And thats it.


Därefter åkte vi till "divan" o åt turkiskt, (finns det något godare?). Medan vi avnjöt maten valde Dino att POOP på sig enormt mycket (han har inte pooped på 2dagar). KUL...NOT. Men det gick bra.


O nu ligger vi här hemma fullproppade med god mat o planerar kvällen. E ska på fotboll så Dino o ja åker vidare o besöker ett par vänner som kommer vara lika ensamma som vi ikväll.


Hoppas ni får en lika trevlig lördag som vi.

 
 
Mersiha

Mersiha

26 mars 2011 20:38

jag vill också ha en långklänning, al nikako da naidjem na neku :/ haha e inte mkt på stan sad ovo kako sam sjuk tako da mi i ne ide od ruke :P Du får visa bild på din snart :) Vill se!

hehe tack :) jag är ett steg i rätt riktining i alla fall :) Nu gäller det bara att köpa resten av utrustningen :D

Fan jag hade också velat att det är så :) tako mi je bhilo prije.. al mozda tako bude i framtiden, mozda je för nära förlossningen .. :P haha ja försöker intala mig själv da je tako :P hehe

Pa nako bolje je hvala Bogu :) sad sam uzela onaj god natt välling od nestlé tako da rijedje jede nocima :) kako dino? Ne, ja ammar inte, slutade då han fyllde 5 månader :/

http://ladyhypntic.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards