Mamma till 2 underbara Prinsar

Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

Fredagsmyyys

Av maminoo - 25 mars 2011 19:25

Nu är vi hemkommna från en middag på Ikea, orkade inte laga något så jag smsa E o sa välj vart vi ska äta när du kommer hem. Så då blev det Ikea, vi skulle ju ändå köpa en gardinperssien där, men det blev inte av då vi inte orkade gå igenom hela ikea. Får ta det senare denna helg istället. Men mat blev det o lek för Dino med dom andra barnen i lekhörnan. Han springer efter de större barnen o vill vara med.. haha så gulligt o se. Han pratar även om dom han säger mmmmm mmmm dadadada haha (Vi håller honom i händerna så han kan gå efter de andra)


Vi tänkte gå på bio ikväll men det finns verkligen ingen film som varken jag eller E vill se så vi ska bara vara hemma o se på film. Strax börjar "Dear John" har hört så mycket bra om den filmen så jag vill gärna se den. E är sällan på humör för sådana filmer men han får helt enkelt bita ihop o göra sin fru nöjd.


Måste bara påpeka att jag gått ner 3kg de senaste, blir förvånad när jag ställer mig på vågen o den visar mindre o mindre. Väger nu mindre än vad jag vägde vid inskrivningen med Dino. hmm, vill inte gå ner i vikt tycker att jag är väldigt lagom som jag är. De enda som behövs är lite träning (notera mycket träning) så allt ska se lite fastare ut. Men annars är jag nöjd.


Ne nu blir det fredagsmys, ha en trevlig fredag kväll allihopa.

 
 
Mersiha

Mersiha

25 mars 2011 19:40

oh vilken tur du har :) själv försöker man gå ner i vikt al neide.. :/ Men det kommer nog lösa sig, behöver promenera och motionera mycket, gjorde det inte ens innan jag var gravid :) hehe

Ne, vi har inte planerat ha barn än, på ett tag i alla fall :) Emir får ta och bli en stor pojke, pa tek onda ako Bog da. Men man vet ju aldrig, kako bude sudjeno ;) hehe

Neznam, jag har ibnte hört mycket bra saker om dagis på sistone tako da nemam nån bra bild av den :/ I nadam se da ga necemo morati u dagis slati på länge :)

Emir voli da bude u hodi, i kad ga neko drzi voli da seta hehe, al nije jos naucio sam da stoji och så, neznam dal ce i on propuzati men jag hoppas, i ja kad sam bila mala skippala sam puzanje .. :P hehe

Förresten vilken tur ni har som har ikea i er stad :) nama u linköpingu najbliza :(

http://ladyhypntic.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maminoo - 7 oktober 2013 07:11

Snart ryker denna Blogg, om någon vill finns vi o följa på instagram istället. ...

Arg

Av maminoo - 26 augusti 2013 21:01


Idag är jag arg o extremt frustrerad på de svenska vårdsystemet. Efter 20-tal samtal kom vi inget vart men en tid dra vecka o då ska vi f*n få en tid inom rimlig tid. Att vårdgarantin inte gäller är inte acceptabelt......... (Min fina Dino i sina ...

Av maminoo - 20 augusti 2013 07:26


Dags för ännu en dag på jobbet.. Denna morgon var kylig en riktigt skön höstkänsla fick jag. Ha en trevlig dag. ...

100

Av maminoo - 17 augusti 2013 21:38

Efter si så där hundra år föll tanken på bloggen. Måste nog göra en lite nystart med ny header o försöka komma igång o blogga, det är Ju så roligt o Läsa sen i efterhand. Vi alla mår bra, har haft en helt underbar sommar med en massa sooool o på d...

Av maminoo - 26 juni 2013 07:31

Kör ett pass så här innan jobbet..

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards