Mamma till 2 underbara Prinsar

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av maminoo - 22 mars 2011 10:51

Kan inte våren komma nu, visst solen skiner o allt de där. Men det är fortfarande kallt. Jag vill ha en massa plussgrader, sol, ingen vind, gröna träd, grönt gräs osv osv.


Ja ett tecken på vår/sommar är att skatteåterbäringen är på G, ibland blir man verkligen positivt överraskad när man ska få 5 siffrigt belopp tillbaka. Inte alla dagar man får pengar som man inte räknat med.


Min lilla prins sover sin förmiddagsnap o jag väntar på att han ska vakna så vi kan äta lite lunch o sen bege oss ut på en liten promenad. Vi var aldrig ute igår det var så grått o mulet att vi bara stannade inne o lekte. Jag städade för fullt också, (generalno) dammsög, våttorka golvet damma skrubba spis o annat i köket. Tänkte ta badrummet idag, rätt rent där redan men kan behövas gås igenom lite granna iaf.


Nu väntar vi bara på varmare väder så ska vi tvätta fönstren o städa balkongen. Ser framemot att få komma ut där lite o göra iordning. Ska plantera blommor o grejer såååå mysigt looove it.


   Ett år odlade jag jordgubbar


har ingen bild på mina blommor, denna bild var den enda som man kan sen en glimt iaf. (Fest hos oss en sen sommarkväll).

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är 27årig kvinna, bor på Västkusten med min man E & våra två underbara pojkar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Mamma till Dino & Elvis


Ovido - Quiz & Flashcards